Unbelieveable -- La "U"

So sorry I broke a promise in that didn't get back here to translate my last post -- Work sucked the life right out of me this week So last night I worked on my 1-in-48 sketch. I'm giving an early AM post so you can see both #8 and #9 ..


I had been playing with 8 because already had these photos scrapped. I like the overall effect even though the journaling is hard to see (copper metalic pen on brown) -- I may tweak this one yet but we'll see. It was done on time just never posted :(





Number 9 uses photos I took over 25 yrs ago that I simply found beautiful despite the subject matter of knicknacks. I really like how this one turned out, think I captured what I feel when look at the shots. Hope you like them too -- The flower I made using a tutorial by one of the BAD GIRLS DT Members. It came out cool.


I have errands to run and scrapping to do so best get on the stick--- I hope to post again later on with snaps of anything further I make...



**********************************************


Pues comienzo con que no cumpli con mi promesa de volver a traducir mi nota del otro dia--ha sido la semana de horror, de veras me comio via.Asi que anoche me puse a crear mi pagina para el diseno #9 de la clases 1-in-48, Hoy pongo no solo este sino tambien el anterior.

Para el #8 utilize fotos que ya tengo puestas en paginas pero quize jugar con color un poco. Me gusta el resultado aunque las notas son dificiles de ller debido a que esta escrito con boli de color marron metalico sobre marron. Puede que lo corrige mas adelante pero no corre prisa.

La fotos del #9 las saque hace 25 anos y siempre me gustaron a pesar de no tener un sujeto demasiado interesante -- cosillas de decoration. Sin embargo me gusta la pagina porque creo haber capturado el sentimiento que siempre tengo al verlas. Espero que os agradece tambien. Pro cierto, la flor la crei utilizando instrucciones de un miembro del Equipo de Diseno de BAD GIRLS. Es super guay, no?


Bien tengo que hacer mandado ahora y luego espero hacer scrap asi que me piro antes de que me cogen los toros! Pienso volver mas tarde si puedo.

Comments